FaceBook w małej firmie, czyli jak skutecznie promować swoją działalność za pomocą FB

grafika - kurs facebook

Facebook bardzo szybko zyskał sympatię wśród internautów. Według danych PBI/Gemius za październik 2009 r. amerykański serwis miał już w Polsce 2,4 mln użytkowników. Na chwilę obecną ocenia się tę wartość na ok. 5 – 6 mln użytkowników.

Jeśli skorzystać z danych statystycznych wykorzystywanych w tradycyjnym marketingu – 10% z 5,5 mln daje liczbę 550 tyś potencjalnych klientów, do których możesz dotrzeć bez opuszczania domu. Co to oznacza dla Twojej firmy? Na to pytanie odpowiedz sobie sama.

A ja, podczas praktycznego warsztatu,  który przygotowałam wyłącznie dla kobiet,  podzielę się z Tobą praktyczną wiedzą na temat promocji własnej działalności za pomocą Facebook w kontekście działalności małej firmy.

Dziś zapraszam Cię na praktyczny warsztat, skierowany wyłącznie do kobiet,  podczas którego podzielę się z Tobą praktyczną wiedzą na temat promocji własnej działalności za pomocą Facebook w kontekście działalności małej firmy.

Podczas praktycznego warsztatu:

  • dowiesz się, w jaki sposób możesz wykorzystać facebook do promocji własnej działalności,
  • dowiesz się jaka jest różnica pomiędzy profilem osobistym, a stroną firmową  ( fanpage),
  • dowiesz się jak zakładać własne strony na facebook,
  • poznasz minimum 3 sposoby na to, jak zachęcić użytkowników do oglądania Twojej strony,
  • dowiesz się, w jaki sposób połączyć swoją stronę firmową z profilem na FaceBook.
  • dowiesz się jak wstawić przycisk „Lubię to” z Twojej strony na strony facebook

Dzięki temu, że pracujemy w małej grupie kobiet – maksymalnie 8 osób, będziesz miała możliwość zapoznać się z możliwościami promocji Twojej działalności.

W cenie szkolenia zapewniamy:

  • materiały autorskie
  • drobny poczęstunek
  • opieka trenera przez 2 tyg. od dnia zakończenia warsztatu ( na wszelki wypadek, jeśli pojawiły by się dodatkowe pytania)

Poznaj opinię uczestniczek warsztatów

Zdjęcie Ewa SkibińskaMiałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu „Facebook w małej firmie”, prowadzonym przez Edytę Floras. Forma prowadzenia szkolenia była atrakcyjna – mała grupa pozwalała na dzielenie się doświadczeniami i dyskusję. Każda uczestniczka miała nieco inne oczekiwania wobec szkolenia.  

Edyta zadbała o to, abyśmy wszystkie otrzymały interesującą nas wiedzę. Szkolenie było prowadzone w sposób niezwykle rzeczowy, całość przedstawiała dużą wartość merytoryczną, na czym bardzo mi zależało.

Atmosfera była twórcza i jednocześnie sympatyczna – czułam się tak, jakbym znała Edytę od dawna. Ćwiczenia praktyczne, dyskusja, wspólne rozwiązywanie problemów – wyobrażam sobie, że tak właśnie powinno wyglądać szkolenie. Mam poczucie, że konstruktywnie spędziłam czas. Z pewnością wykorzystam pozyskaną wiedzę w swojej pracy.

 

Ewa Skibińska
Konsultant Public Relations

Chciałabym polecić Wam szkolenie z zakresu promocji swojej firmy za pośrednictwem FaceBook, prowadzone przez Edytę Floras z NetAcademy.Podczas szkolenia dowiedziałam się wszystkiego, czego potrzebowałam, aby założyć FanPage dla swojej firmy oraz dowiedziałam się jak tą stroną zarządzać. Dowiedziałam się również jak swobodnie poruszać się po FB. Edyta dała nam niezbędne narzędzia do pracy, przekazała nam rozwiązania na różne pojawiające problemy i wyjaśniła wszystkie nasze wątpliwości. 

Szkolenie odbyło się w bardzo kameralnej i przyjemnej atmosferze, bardziej na zasadzie pytanie-odpowiedzi niż jakaś czysta prezentacja teoretyczna.

Warto też wspominać o „serwisie po-sprzedażowym”, w formie wsparcia po szkoleniu, które dało mi poczucie bezpieczeństwa, że jeżeli coś jednak nie do końca zrozumiałam, to mam do kogo się zwrócić się o pomóc.

Jest to na pewno szkolenie dla wszystkich kobiet, które chcą istnieć, jako firma na FB, tworzyć własnego FanPage, i utrzymać regularny kontakt ze swoimi Fanami.

Timea Balajcza
Balajcza – Biuro Tłumaczeń Specjalistycznaych

Chciałabym polecić Wam szkolenie z zakresu promocji swojej firmy za pośrednictwem FaceBook, prowadzone przez Edytę Floras z NetAcademy.<br>
Podczas szkolenia dowiedziałam się wszystkiego, czego potrzebowałam, aby założyć FanPage dla swojej firmy oraz dowiedziałam się jak tą stroną zarządzać. Dowiedziałam się również jak swobodnie poruszać się po FB. </em><em>Edyta dała nam niezbędne narzędzia do pracy,  przekazała nam rozwiązania na różne pojawiające problemy i wyjaśniła wszystkie nasze wątpliwości.</em>
<p><em>Szkolenie odbyło się w bardzo kameralnej i przyjemnej atmosferze, bardziej na zasadzie pytanie-odpowiedzi niż jakaś czysta prezentacja teoretyczna.<br>
Warto też wspominać o „serwisie po-sprzedażowym”, w formie wsparcia po szkoleniu, które dało mi poczucie bezpieczeństwa, że jeżeli coś jednak nie do końca zrozumiałam, to mam do kogo się zwrócić się o pomóc.</em></p>
<p><em>Jest to na pewno szkolenie dla wszystkich kobiet, które chcą istnieć, jako firma na FB, tworzyć własnego FanPage, i utrzymać regularny kontakt ze swoimi Fanami.</em></p>
<p style="text-align: right;"><strong>Timea Balajcza<br>
<a title="Balajcza Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych" href="http://www.balajcza.pl/" target="_blank">Balajcza – Biuro Tłumaczeń Specjalistycznaych<br>
</a>

Co mogę dla Ciebie zrobić

pomogę zbudować stronę internetową i pokażę jak z niej korzystać

pomogę zbudować skuteczny plan marketingowy oraz pomogę w jego realizacji

będę wspierała w Twoich działaniach

pokażę Ci jak działają social media i jak możesz je wykorzystać na swoją korzyść

bedę dostarczała dodatkowych informacji, które mogą wzbogacić Twój pomysł na biznes

pokażę Ci jak można pracować, jednocześnie dobrze się bawiąc

CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ O NAS? KLIKNIJ TUTAJ